تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل

برگزاری مراسم عروسی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تشریفات مخصوص برگزاری مجالس در باغ عروسی

اگر شما هم به دنبال لوکس ترین باغ تالارها، ویلاها و تشریفات خاص و زیبا برای برگزاری مراسم ها و عروسی تان هستید اطلاعات موجود در سایت ما را مطالعه کنید بی شک در تصمیم گیری بسیار کمکتان خواهد کرد.از آنجایی که امروزه برگزاری عروسی در باغ تالارها بسیار رایج شده است و عروس و دامادها تمایل بیشتری در برگزاری مراسم در آن را دارند، کسب اطلاعات در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت است.

اجاره باغ تالار

اولین موردی که هنگام اجاره باغ عروسی به ذهن می رسد مبلغ و هزینه های آن می باشد. حداقل و حداکثر مبلغ ورودی باغ تالارها و سالن ها از 3 میلیون تا 30 میلیون تومان می باشد. شما می توانید با کمک کارگروه ما، با بهترین قیمت در لوکس ترین باغ های تهران ،شبی به یاد ماندنی را سپری کنید.
شایان ذکر است تمامی باغ های تهران دارای پارکینگ اختصاصی، نورپردازی خاص و ویژه، نمای فوق العاده، سالن های لوکس، پرسنل خوش برخورد و مرتب و ... می باشند. گروه تشریفاتی ما با توجه به سلیقه و بودجه تان چندین باغ تالار و سالن در مناطق مختلف تهران و حومه برایتان در نظر می گیرد و بهترین پیشنهاد را رائه می دهد.

سفره عقد

باغ ارزان قیمت برای عروسی

در مقدار هزینه ای که برای اجاره باغ عروسی، امکانات و خدمات بایستی پرداخت شود عوامل گوناگونی موثر می باشد از جمله تاریخ برگزاری جشن، میزان بودجه شما، منطقه باغ، خدمات ارائه شونده، تعداد مهمانان و عواملی از این قبیل . شما می توانید با استفاده از تجربیات و مشورت از مشاورین ما به راحتی و با قیمت مناسب بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین نیز از تخفیفات ویژه فصلی نیز بهره مند شوید.از بهترین و لوکس ترین باغ تالارهای تهران و حومه می توان به باغ عروسی 21 ،باغ موناکو، باغ عروسی تاج، باغ فرمانیه، باغ عروسی ویان، باغ زندگی، باغ عروسی سفید، باغ شمعدونی و ... اشاره کرد که در ادامه به صورت اختصار به آنها خواهیم پرداخت.

معرفی باغ عروسی 21

باغ عروسی 21 در خرداد ماه 1396 تاسیس شده است و از جدیدترین و لوکس ترین باغ تالارهای منطقه گرمدره می باشد. این باغ تالار دارای ظرفیت 300 نفری می باشد و برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است. باغ عروسی 21 با معماری خاص و منحصربفرد خود شبیه باغ های سلطنتی ساخته شده به طوری که تمامی مهمانان را مجذوب خود می کند و تمامی انتظارات شما را از یک شب رویایی برطرف می سازد. فضای سبز وسیع این باغ توانایی پذیرش 500 مهمان را نیز دارد و دارای مدرن ترین سفره عقد با دیزاین خاص و ویژه می باشد.
باغ عروسی

معرفی باغ تالار موناکو

اگر بخواهیم یکی از باغ های خوب عروسی منطقه گرمدره را به شما معرفی کنیم بی شک باغ موناکو است. این باغ داراز ظرفیت 250 نفر و پارکینگ 300 ماشینی است. محیط باغ موناکو بسیار زیبا و دلنشین بوده و برای برگزاری مراسم تولد و نامزدی نیز مناسب می باشد.از ویژگی های این باغ صرف شام در سالن مجزا و جدا از سالن اصلی می باشد که در نزدیکی سالن اصلی قرار دارد. باغ تالار موناکو دارای درختان بلند و استخر زیبایی می باشد که با شیک ترین و بروزترین معماری ها طراحی شده است.

باغ عروسی

معرفی باغ تالار تاج

باغ عروسی تاج از مجلل ترین و جدیدترین باغ های عروسی در حومه تهران و منطقه گرمدره می باشد. این تالار در سال 1393 با معماری و دیزاین منحصر بفرد فعالیت خود را آغاز کرد.ظرفیت مهمان تالار تاج 500-300 نفر و ظرفیت پارکینگ آن 400 خودرو است. ویژگی خاص این تالار استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی سقفی است که در فصل زمستان بسیار حائز اهمیت می باشد. این باغ عروسی با دیزاین و طراحی دکوراسیون فوق العاده اش خاطره ای ماندگار در ذهن شما و مهمانانتان باقی خواهد گذاشت.

باغ عروسی

معرفی باغ تالار فرمانیه

باغ فرمانیه از باغ های زیبا و شیک با ظرفیت 200 نفری است که در منطقه گرمدره و جاده کرج واقع شده است. این باغ تالار فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است و با سابقه ای بیش از یک دهه نام خوشایندی از خود به جای گذاشته است.  ورودی تالار فرمانیه رایگان می باشد و پرسنل آن بسیار آراسته و تحصیل کرده می باشند. با گروه موزیک اختصاصی تشریفات آرین در این باغ شبی به یاد ماندنی خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

انواع دسته گل عروس مدل 2019

جشن عروسی یکی از جشن های بسیار مهم برای هر فردی می باشد که به طور حتم برگزاری آن به نحو احسن مد نظر همه عروس خانم ها و آقا دامادها می باشد. در این بین مشاهده انواع دسته گل عروس مدل 2019  که زیبایی بسیار منحصر به فردی دارد می تواند عروس خانم ها را به وجد آورد و انتخاب را برای آنها سخت کند.

انواع دسته گل عروس مدل 2019

با شروع سال جدید میلادی و همچنین وارد شدن به این سال مشاهده می‌شود که انواع محصولات شیک و جدید وارد بازار شده اند که در این بین انواع دسته گل عروس مدل 2019 از جمله خاص ترین و شیک ترین محصولات سال است که رونمایی از آن آغاز شده است. اگر شما هم قرار است در این سال جشن عروسی خود را برگزار کنید می توانید با مشاهده انواع این دسته گل ها زیباترین آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید، زیرا دسته گل یکی از اجزای مهم و جدایی ناپذیر از مراسم عروسی است که طرح و رنگ آن می تواند موجب شگفتی حضار شود. پس این امر موجب شده است که افراد در انتخاب دسته گل عروس دقت زیادی به خرج دهند.

دسته گل عروس

انواع دسته گل عروس مدل 2019 شیک

با شروع هر سال مشاهده می شود که انواع دسته گل عروس در مدل های مختلف وارد بازار می شود. با این توصیف، در سال جدید نیز انواع مدل های دسته گل عروس مدل 2019 که دارای طراحی بسیار شیک و جدیدی هستند نیز دیده می شود. این دسته گل های خاص و زیبا با تزیینات مختلف در بازار موجود هستند که افراد می‌توانند با مطابقت دادن این دسته گل ها با طرح لباس عروسی و آرایش صورت خود یکی از خاص ترین عروس های سال شوند.
توجه داشته باشید که اگر در هر فصلی دسته گل عروس را مطابق با گل های همان فصل انتخاب کنید خواهید توانست دسته گل ارزان تر و در عین حال زیباتری را تهیه کنید. مثلا دسته گل لاله و نرگس برای فصل بهار بسیار مناسب است و با آب و هوا و محیط در فصل بهار سازگاری بیشتری دارد و در این بین دسته گل عروس رز می تواند انتخاب مناسبی برای فصل تابستان باشد. از طرفی گل زنبق برای فصل پاییز و دسته گل نیلوفر نیز برای فصل زمستان یک دسته گل شیک و جذاب برای عروس خانم ها می باشد.اگر با یک موسسه تشریفات مجالس همکاری کنید می توانید از راهنمایی های بیشتر متخصصین در این امر استفاده کنید.

دسته گل عروس

انتخاب رنگ انواع دسته گل عروس مدل 2019

با وجود اینکه انواع دسته گل عروس مدل 2019 با طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و شکیلی در بازار موجود می باشد لازم است عروس خانم ها در هنگام خرید این محصول دقت زیادی به خرج دهند تا بتوانند آن را با لباس خود مطابقت دهند و زیبایی چشمگیری به وجود آورند. توجه داشته باشید که ترکیب رنگ دسته گل یکی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به طوری که دسته گل های صورتی و آبی و سبز بهتر است در کنار هم آراسته شوند و برای فصل بهار استفاده شود. در فصل تابستان نیز به سراغ دسته گل‌ هایی به رنگ مرتبط با مرکبات بروید، در همین راستا در فصل پاییز استفاده از دسته گل قرمز و نارنجی و کهربایی مناسب می باشد و فصل زمستان نیز دسته گل سفید و طلایی و نقره ای زیبایی خاصی خواهد داشت.

دسته گل عروس

فروش انواع دسته گل عروس مدل 2019

با توجه به آنچه در مورد انواع دسته گل عروس مدل 2019 ذکر شد اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید می توانید در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید آن کنید. توجه داشته باشید که انواع دسته گل عروس مدل 2019 که در این سایت‌ها به فروش می رسد به سبک های مختلف آراسته شده اند که عروس خانم ها می توانند به صورت اختیاری مدل های این دسته گل ها که شامل بازویی، آبشاری، گرد و دستبندی است را انتخاب نمایند. همچنین دقت کنید که قیمت انواع دسته گل عروس مدل 2019 در این فروشگاه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

برگزاری بهترین مراسم عروسی با خدمات مجالس عروسی

در این مقاله قصد داریم من باب برگزاری مراسم عروسی و خدماتی که از سوی شرکت ها و موسسات برگزار کننده مجالس عروسی ارائه می شود برای شما عزیزان صحبت کنیم. مراسم عروسی یکی از مهم ترین وقایع زندگی هر فرد است که می تواند از خاطره انگیز ترین روز های عمر عروس و داماد ها باشد. زوج ها برای تقسیم کردن شادی پیوند خود با دوستان و آشنایان و اقوام اقدام به برگزاری جشن عروسی می کنند و با دعوت کردن عزیزان خود به این مراسم آن ها را در این شادی شریک می کنند.

تشریفات عروسی

این مراسم همیشه برای خانواده ها و عروس داماد از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و زیبا برگزار شدن آن خاطره ای فوق العاده را در ذهن عزیزان شما رقم می زند. رقم خوردن یک شب زیبا و بدون مشکل در مراسم عروسی و برگزاری صحیح این مراسم از دغدغه های زوج های جوان به شمار می رود چرا که این مراسم ممکن است تنها یکبار در زندگی آن ها رخ دهد. از دغدغه های تازه عروس و داماد ها این است که برای مراسم عروسی خود چه کار هایی باید انجام دهند؟! اساسا این مشکل در 90 درصد زوج ها وجود دارد که نمی دانند برای برگزاری و هماهنگ کردن یک مراسم از کجا باید شروع کنند.

تشریفات در برگزاری مراسم عروسی

امروزه موسساتی تحت عنوان موسسات خدمات مجالس وجود دارند که آماده خدمت رسانی به زوج ها هستند. زوج ها می توانند با مراجعه به این موسسات از مشاوره متخصصان آن ها بهره ببرند و با عقد قراردادی با آن ها, درخواست برگزاری مراسم و به عهده گرفتن تشریفات مراسم را از آنها داشته باشند. توجه داشته باشید که به مجموعه عوامل که در یک جشن عروسی صرفا برای زیبایی و نظم هر چه بیشتر به کار رفته شود تشریفات مراسم عروسی می گویند.  میزبان ها با محول کردن این امر به موسسات و متخصصان آن ها در امر عروسی و برگزاری آن با خیالی راحت به دیگر کارهای خود می رسند.

میز عروسی

خدمات برگزاری مراسم عروسی

تا اینجا گفتیم که عروس و داماد ها می توانند از موسسات در برگزاری مراسم خود کمک بگیرند تا جشن عروسی آن ها با تخصص بیشتری برگزار شود. اما خدماتی که موسسات برگزار کننده مجالس ارائه می دهند شامل چه چیزهایی می شود؟ برخی از این خدماتی که از سوی این موسسات ارائه می شوند عبارتند از اجاره باغ ، باغ تالار ، اجاره سالن اجتماعات یا محل برگزاری مراسم، تزیین و دکوراسیون محل برگزاری مراسم، تهیه غذا، گل آرایی مراسم، ماشین عروس، معرفی گروه موسیقی، معرفی عکاس و فیلمبردار حرفه ای و ... .
در ادامه به شرح چند مورد از این خدمات می پردازیم.

معرفی و اجاره باغ تالار

یکی از اساسی ترین مسائل در برگزاری مراسم عروسی که باید درباره ی آن تصمیم گیری شود محل برگزاری عروسی است. به طور کلی عروسی ها در سالن های سرپوشیده و یا در باغ عروسی برگزار می شوند. موسسات برگزار کننده مراسم عروسی با در نظر گرفتن موارد مختلف مانند فصلی که قرار است مراسم در آن برگزار شود و تعداد مهمان ها و ... چند مورد را به زوج ها پیشنهاد می کنند و با توجه به خواسته ی آن ها با یکی از موارد پیشنهادی اقدام به عقد قرار داد می کنند.

دسته گل عروسی

معرفی عکاس و فیلمبردار حرفه ای  

از موارد حائز اهمیت برای عروس و داماد ها عکس های مراسم است که این عکس ها یادآور خاطره های این شب عزیز خواهد بود. به دلیل اهمیت در کیفیت عکس برداری و فیلمبرداری انتخاب عکاس و فیلم بردار سخت خواهد بود؛ بنابراین وظیفه ی موسسه تشریفاتی این است که اقدام به معرفی و انتخاب عکاس و فیلمبردار حرفه ای برای ثبت لحظه لحظه این شب زیبا کند.

گل آرایی مراسم 

گل آرایی در برگزاری مراسم عروسی اهمیت زیادی دارد زیرا گل آرایی زیبا باعث شورانگیز شدن مراسم عروسی خواهد شد. گل آرایی مراسم عروسی شامل گل آرایی میز های پذیرایی، اتاق عقد، میز عروس و داماد و ... می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

بهترین تم تولد برای بچه ها و بزرگسال ها

تم تولد چیست؟

روز تولد برای هر فردی مهم ترین روز در سال است. این روزها هر جشن تولدی تم مخصوص خود را دارد که باید در تزیینات و پذیرایی رعایت شود. برای انتخاب بهترین تم تولد باید به سن و سال و جنسیت کسی که تولدش است توجه شود. تم های تولد دخترانه و پسرانه یا تم های بچگانه و بزرگسال متفاوت هستند و برای انتخاب بهترین تم تولد باید به علایق افراد نیز توجه شود. تم تولد به جشن شما حال و هوایی جذاب و دوست داشتنی می دهد. اگر وسایل و تزیینات شما از رنگ های مختلف باشد و هارمونی مشخصی نداشته باشد، حتی اگر هزینه زیادی نیز کرده باشید، زیاد جالب به نظر نمی رسد. ولی با انتخاب تمی مناسب و صرف هزینه ای کم می توانید جشن تولدی شیک و مجلل برگزار نمایید.

بهترین تم تولد دخترانه

بدون شک والدین دوست دارند مجلل ترین و زیباترین جشن تولد را برای بچه هایشان بگیرند. دنیای دخترها پر است از رنگ های شاد و جذاب و تم های دخترانه متنوعی وجود دارد. تم های تولد دخترانه معمولا بر اساس شخصیت ها و کارتون های مورد علاقه ی آن ها انتخاب می شود. تم هایی مانند فروزن، کیتی، سفید برفی و ... از تم های مورد علاقه دخترها هستند که طرفداران زیادی دارند. اگر می خواهید بهترین تم تولد را برای دخترتان انتخاب کنید حتما باید نظر او را بپرسید تا همه چیز مورد پسند او باشد و در روز تولدش از هر کسی خوشحال تر باشد. اگر دختر بچه تان عاشق یکی از شخصیت های کارتونی است، پس بدون شک بهترین گزینه برای تم تولدش همان شخصیت مورد علاقه اش می باشد و می توانید با خرید تم تولد مورد علاقه دخترتان او را در روز تولدش سورپرایز نمایید. بیشتر دخترها عاشق پرنسس ها هستند و تم های پرنسسی را دوست دارند. با انتخاب تم پرنسسی و تهیه لباس و تاج برای دخترتان می توانید او را به پرنسسی زیبا تبدیل کنید و آرزوی او را محقق سازید.در برگزاری جشن تولد برای دختران نوجوان، تم تولد باید متفاوت از قبل باشد و توجه داشته باشید که دخترها با ورود به دوران نوجوانی روحیات و علایق شان تغییر می کند و باید طبق سلیقه آن ها تم تولد و تزیینات آن را خریداری نمایید.

بهترین تم تولد دخترانه

بهترین تم تولد پسرانه

روحیه پسرها تفاوت زیادی با دخترها دارد. آن ها روحیه ای مبارز و جنگجو دارند و عاشق شخصیت های قدرتمند کارتونی مانند بن تن، مرد عنکبوتی، بتمن و ... هستند. آن ها عاشق داستان ها و انیمیشن های ماجراجویانه هستند و بارها در دنیای کودکانه خود به قهرمان رویاهایشان تبدیل می شوند و به مبارزه با موجودات بد ذات می پردازند. برای انتخاب بهترین تم تولد برای پسر بچه عزیزتان حتما به سلیقه و روحیه او دقت کنید. اگر پسر شما عاشق شخصیت مرد عنکبوتی است و مدام در بازی هایش کارهای او را تقلید می کند و اسباب بازی ها و لباس مرد عنکبوتی را خیلی دوست دارد، پس بهترین تم تولد که می تواند او را هیجان زده نماید تم تولد مرد عنکبوتی است. در تزیینات تولد حتما از عروسک و ماکت شخصیت های کارتونی در جشن استفاده نمایید تا کودک تان احساس کند شخصیت مورد علاقه اش در تولد او حضور دارد. شما می توانید با خرید لباس تم تولد، پسرتان را به قهرمان رویاهایش تبدیل کرده و روزی خاطره انگیز را برایش رقم بزنید. دقت کنید که همه چیز باید رنگ و بوی تم را داشته باشد. از ظروف پذیرایی و خوراکی ها گرفته تا بادکنک ها و ریسه ها و از همه مهمتر کیک تولد که باید با تم تولد تزیین شده باشد.

بهترین تم تولد پسرانه

بهترین تم تولد برای بزرگسال

تم های تولد بزرگسال نیز بسیار متنوع و زیبا هستند. تم های تولد زنانه و مردانه با رنگ های مختلف در فروشگاه های تم تولد موجود می باشد. برای مردها از تم های تولدی مانند سبیل، طلایی و مشکی، سیاه و سفید و ... استفاده می شود که با توجه به علایق آن ها می توانید بهترین تم تولد را انتخاب نمایید. تم های تولد زنانه مانند تم کفش پاشنه بلند، تم پاریس، تم قرمز و مشکی و ... بسیار پر طرفدار هستند و با انتخاب تم مورد علاقه خانم ها می توانید آن ها را سورپرایز نمایید. با انتخاب تمی مناسب و رعایت رنگ اصلی تم در تزیینات و وسایل پذیرایی می توانید در عین سادگی تولدی شیک برگزار نمایید. اگر خواهان برگزاری جشن تولدی تشریفاتی و مجلل باشید می توانید تزیینات بیشتر و زیباتری استفاده نمایید و جلوه زیباتری به جشن تولد ببخشید البته تشریفات مجالس می تواند با توجه به سلیقه و علایق شما، بهترین گزینه ها را پیش رویتان قرار دهد که بسیار متفاوت و خاص باشید. استفاده از تم هایی که رنگ طلایی یا نقره ای در آن ها به کار رفته جنبه ی تشریفاتی تری دارند و می توان با تم هایی مانند طلایی و مشکی یا تاج طلایی جشنی مجلل و به اصطلاح لاکچری برگزار نمود. تم های تولد بسیار متنوع و رنگارنگ هستند و انتخاب بهترین تم تولد برای جشن تولد عزیزانتان می تواند آن ها را بسیار خوشحال و هیجان زده نماید و شبی خاطره انگیز برای آن ها و مهمان ها باشد.

بهترین تم تولد برای بزرگسالان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل