تم تولد چیست؟

روز تولد برای هر فردی مهم ترین روز در سال است. این روزها هر جشن تولدی تم مخصوص خود را دارد که باید در تزیینات و پذیرایی رعایت شود. برای انتخاب بهترین تم تولد باید به سن و سال و جنسیت کسی که تولدش است توجه شود. تم های تولد دخترانه و پسرانه یا تم های بچگانه و بزرگسال متفاوت هستند و برای انتخاب بهترین تم تولد باید به علایق افراد نیز توجه شود. تم تولد به جشن شما حال و هوایی جذاب و دوست داشتنی می دهد. اگر وسایل و تزیینات شما از رنگ های مختلف باشد و هارمونی مشخصی نداشته باشد، حتی اگر هزینه زیادی نیز کرده باشید، زیاد جالب به نظر نمی رسد. ولی با انتخاب تمی مناسب و صرف هزینه ای کم می توانید جشن تولدی شیک و مجلل برگزار نمایید.

بهترین تم تولد دخترانه

بدون شک والدین دوست دارند مجلل ترین و زیباترین جشن تولد را برای بچه هایشان بگیرند. دنیای دخترها پر است از رنگ های شاد و جذاب و تم های دخترانه متنوعی وجود دارد. تم های تولد دخترانه معمولا بر اساس شخصیت ها و کارتون های مورد علاقه ی آن ها انتخاب می شود. تم هایی مانند فروزن، کیتی، سفید برفی و ... از تم های مورد علاقه دخترها هستند که طرفداران زیادی دارند. اگر می خواهید بهترین تم تولد را برای دخترتان انتخاب کنید حتما باید نظر او را بپرسید تا همه چیز مورد پسند او باشد و در روز تولدش از هر کسی خوشحال تر باشد. اگر دختر بچه تان عاشق یکی از شخصیت های کارتونی است، پس بدون شک بهترین گزینه برای تم تولدش همان شخصیت مورد علاقه اش می باشد و می توانید با خرید تم تولد مورد علاقه دخترتان او را در روز تولدش سورپرایز نمایید. بیشتر دخترها عاشق پرنسس ها هستند و تم های پرنسسی را دوست دارند. با انتخاب تم پرنسسی و تهیه لباس و تاج برای دخترتان می توانید او را به پرنسسی زیبا تبدیل کنید و آرزوی او را محقق سازید.در برگزاری جشن تولد برای دختران نوجوان، تم تولد باید متفاوت از قبل باشد و توجه داشته باشید که دخترها با ورود به دوران نوجوانی روحیات و علایق شان تغییر می کند و باید طبق سلیقه آن ها تم تولد و تزیینات آن را خریداری نمایید.

بهترین تم تولد دخترانه

بهترین تم تولد پسرانه

روحیه پسرها تفاوت زیادی با دخترها دارد. آن ها روحیه ای مبارز و جنگجو دارند و عاشق شخصیت های قدرتمند کارتونی مانند بن تن، مرد عنکبوتی، بتمن و ... هستند. آن ها عاشق داستان ها و انیمیشن های ماجراجویانه هستند و بارها در دنیای کودکانه خود به قهرمان رویاهایشان تبدیل می شوند و به مبارزه با موجودات بد ذات می پردازند. برای انتخاب بهترین تم تولد برای پسر بچه عزیزتان حتما به سلیقه و روحیه او دقت کنید. اگر پسر شما عاشق شخصیت مرد عنکبوتی است و مدام در بازی هایش کارهای او را تقلید می کند و اسباب بازی ها و لباس مرد عنکبوتی را خیلی دوست دارد، پس بهترین تم تولد که می تواند او را هیجان زده نماید تم تولد مرد عنکبوتی است. در تزیینات تولد حتما از عروسک و ماکت شخصیت های کارتونی در جشن استفاده نمایید تا کودک تان احساس کند شخصیت مورد علاقه اش در تولد او حضور دارد. شما می توانید با خرید لباس تم تولد، پسرتان را به قهرمان رویاهایش تبدیل کرده و روزی خاطره انگیز را برایش رقم بزنید. دقت کنید که همه چیز باید رنگ و بوی تم را داشته باشد. از ظروف پذیرایی و خوراکی ها گرفته تا بادکنک ها و ریسه ها و از همه مهمتر کیک تولد که باید با تم تولد تزیین شده باشد.

بهترین تم تولد پسرانه

بهترین تم تولد برای بزرگسال

تم های تولد بزرگسال نیز بسیار متنوع و زیبا هستند. تم های تولد زنانه و مردانه با رنگ های مختلف در فروشگاه های تم تولد موجود می باشد. برای مردها از تم های تولدی مانند سبیل، طلایی و مشکی، سیاه و سفید و ... استفاده می شود که با توجه به علایق آن ها می توانید بهترین تم تولد را انتخاب نمایید. تم های تولد زنانه مانند تم کفش پاشنه بلند، تم پاریس، تم قرمز و مشکی و ... بسیار پر طرفدار هستند و با انتخاب تم مورد علاقه خانم ها می توانید آن ها را سورپرایز نمایید. با انتخاب تمی مناسب و رعایت رنگ اصلی تم در تزیینات و وسایل پذیرایی می توانید در عین سادگی تولدی شیک برگزار نمایید. اگر خواهان برگزاری جشن تولدی تشریفاتی و مجلل باشید می توانید تزیینات بیشتر و زیباتری استفاده نمایید و جلوه زیباتری به جشن تولد ببخشید البته تشریفات مجالس می تواند با توجه به سلیقه و علایق شما، بهترین گزینه ها را پیش رویتان قرار دهد که بسیار متفاوت و خاص باشید. استفاده از تم هایی که رنگ طلایی یا نقره ای در آن ها به کار رفته جنبه ی تشریفاتی تری دارند و می توان با تم هایی مانند طلایی و مشکی یا تاج طلایی جشنی مجلل و به اصطلاح لاکچری برگزار نمود. تم های تولد بسیار متنوع و رنگارنگ هستند و انتخاب بهترین تم تولد برای جشن تولد عزیزانتان می تواند آن ها را بسیار خوشحال و هیجان زده نماید و شبی خاطره انگیز برای آن ها و مهمان ها باشد.

بهترین تم تولد برای بزرگسالان