تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل

برگزاری مراسم عروسی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

قیمت خدمات مجالس به چه مواردی بستگی دارد

موارد تعیین کننده قیمت خدمات مجالس

قیمت خدمات مجالس به چه مواردی بستگی دارد و چگونه تعیین می شود؟ هزینه خدمات مجالس را پارامترها و موارد متعددی تعیین می کند. هزینه خدمات مجالس ارتباط زیادی با شهر و منطقه و یا مکانی دارد که مجلس در آن برگزار می شود. مثلا در شهرهای کوچک هزینه خدمات مجالس به خصوص جشن عروسی کمتر است. یکی از پارامتر های مهم امکاناتی است که برای مجالس در نظر می گیریم. بیشترین قیمت این خدمات برای مکان برگزاری مجلس به خصوص اجاره باغ و تالار پذیرایی صرف می شود.

خدمات مجالس

 

خدمات مجالس

برای برآورد خدمات مجالس باید از پیش پارامتر های لازم و امکاناتی که برای پذیرایی، شیوه پذیرایی و نحوه پذیرایی ارائه دهیم مشخص شده و پیش بینی های لازم برای کلیه موارد صورت پذیرد این خدمات شامل تشریفات و تمام موارد و امکاناتی که شما برای مجلس خود می خواهید ارائه دهید، می باشد. این موارد از دعوت نامه گرفته تا موضوعاتی از قبیل مکان باغ عروسی و تالار و تزیین محیط و مواردی از این دست را شامل می شود بسته به نوع مجلسی که تصمیم دارید برگزار کنید (عروسی، عزا، ولیمه و...) و مکانی که تمایل دارید مجلستان برگزار شود و امکانات مختلف نیاز دارید، خدمات در مجالس تقریبا پارامتر های کاملا مشابهی دارند. اگر تمایل دارید هزینه های خود را به بهترین شکل مدیریت کنید، چک لیست درست کنید، برآورد هزینه به طور قطعی و ریز و دقیق امکان پذیر نیست اما با لیست کردن این امکانات می توانید هزینه کلی بدست آورید و مبلغ تمام شده تا حدود زیادی بستگی به نوع خدمات انتخابی تان دارد.

خدمات مجالس عروسی

 

هزینه خدمات مجلس های مختلف چگونه تعیین می شود؟

این که چه مجلسی بناست برگزار شود در هزینه و قیمت خدمات تاثیر می گذارد، کیفیت برگزاری مراسم نیز می تواند در هزینه مراسم تاثیر زیادی داشته باشد. کیفیت برگزاری و تعداد مهمانان می تواند در کیفیت مجلس موثر باشد. موسسات مختلف پکیج های متفاوتی ارائه می دهند. مهمترین و تاثیرگذارترین مورد برگزاری هر مجلسی مکان آن مجلس است. پذیرایی و نوع پذیرایی می تواند یکی از موارد تعیین کننده هزینه خدمات مجالس باشد. شام و ناهار، نوشیدنی و شیرینی و کیک و میوه و دسر و ... همه جزء خدماتی برای هر مجلسی است که می توان با هزینه متفاوت (کم یا زیاد) آن را ارائه داد. هر موسسه ای با توجه به تعداد مهمانان تان و نوع خدمات انتخابی تان پکیج ها و هزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهند. 

هزینه تزیین و دکور مجلس

یکی از مواردی که بعد از مشخص کردن مکان محل برگزاری مجلس در تعیین هزینه خدمات موثر است، تزیین مکان و دکور مناسب برای مجلس است. این خدمات شامل گل آرایی و تزیین و مواردی از این دست می باشد. وسایل گرمایشی و سرمایشی مکان جزء موارد مهم و امکانات و خدماتی است که برای برگزاری هر مجلسی باید در نظر بگیرید.

در هر مجلسی بخش پذیرایی مهمترین بخش است. تعداد مهمانانی که دعوت می کنید و نحوه پذیرایی  از مهمانانتان، شما را متحمل هزینه های متفاوتی خواهد کرد. هزینه میوه و شیرینی و انواع نوشیدنی و شام و دسر و کیفیت این موارد می تواند در متفاوت بودن هزینه ها و هزینه تمام شده تاثیر داشته باشد. برخی مجالس نیاز به فیلم برادر خصوصی دارند، در صورتیکه مجلس شادی بود نیاز به مجری و یا گروه ارکستر دارید و یا مجالس دیگر مجری و اشخاصی این چنینی، این هزینه ها را باید مد نظر قرار دهید.

تشریفات عروسی

 

قیمت خدمات مجالس به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه ظروف یا لباس و یا خرید هدیه و خرید مواردی از این دست و وسایل متعدد دیگر از جمله هزینه هایی است که در قیمت و هزینه خدمات مجالس تاثیر می گذارد. مثلا در عروسی هزینه اجازه ماشین عروس و آرایشگاه و مواردی این چنینی. بسیاری از این تشریفات باید از ماه ها پیش برنامه ریزی  شود.

منطقه و شهر شما نقش موثری در قیمت خدماتی که در مجالس دریافت می کنید خواهد داشت همچنین کیفیت و نوع خدمات انتخابی شما تعیین می کند هزینه خدمات به چه شکل باشد. برگزاری مجلسی شایسته به شکل دلخواه آزوی هر فردی است و راهکارها ی مختلفی برای برنامه ریزی و مدیریت و صرفه جویی هزینه هر مجلسی وجود دارد، در نظر گرفتن تمام موارد می تواند به بهتر برگزار شدن مجلس شما کمک شایانی نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

با هدیه های عروسی چه کاری باید کرد

هدایای عروسی را چه کنیم بهتر است

هر وقت صحبت از عروسی می شود همه به این فکر می افتند که کادو چی تهیه کنند. خرید هدیه برای عروس و داماد شاید بزرگترین مشکل برای افراد فامیل باشد. اما این مشکل برای عروس و داماد بیشتر است. هدایای عروسی را چه کار کنیم بهتر است فکری است که ذهن عروس و داماد جوان را به خود مشغول می کند. در این مقاله ما در این مورد کمی صحبت می کنیم.

هدایای مراسم عروسی

همیشه افرادی که به یک عروسی دعوت می شوند تصور می کنند که بهترین و البته گران ترین هدیه را باید تهیه کنند. این تصورات اگر عروسی یکی از اقوام نزدیک و خانواده باشد بسیار بیشتر می شود. معمولا اگر فرد از طرف فامیل پسر باشد و داماد هم از اقوام نزدیک دیگر مشکل بزرگ تر می شود. اگر شما از افرادی هستید که عروسی در پیش دارید و در فکر تهیه هدایای ویژه برای عروسی هستید بهتر است به چیزهای کاربردی بیاندیشید. در گذشته هدایای عروسی بیشتر اسباب و لوازم منزل بود. به این صورت که همه فامیل با هم تصمیم گرفته و چند دست پتو می آوردند و یا لوازم خانگی نظیر اتو می آوردند. حالا با این همه اتو یا لوازم دیگر این عروس و داماد نگون بخت چه کار کنند. اما امروزه در بسیاری از عروسی ها هدایای عروسی به طلا و پول تبدیل شده است که این هدایای عروسی دادن یک تفکر اقتصادی است.

هدیه عروسی

 

طلا و پول نقد بهترین هدایای عروسی

عروس و داماد جوان که هیچ تفکری در مورد شروع زندگی و جمع آوری وسائل زندگی ندارند یه باره با انبوهی از لوازم و هدایای گوناگون سورپرایز می شوند و نمی دانند که چگونه این لوازم را در کمدها و دکورهای کوچک خانه جا بدهند تا نشکند یا خراب نشود. بهتر است هرگز فکر بخشیدن و یا فروش هدایا را از سرتان بیرون کنید زیرا که هیچگاه نمی توانید از دست سوال و جواب های فامیل درباره هدایایشان راحت شوید. امروزه با پیشرفت زندگی های شهر نشینی و کوچک شده خانه ها از دادن هدایای این چنینی خبری نیست و بیشتر افراد فامیل از دادن سکه و طلا و یا پول نقد ابایی ندارند. برای افرادی که برگزاری مراسم عروسی را تدارک دیده اند و متحمل هزینه های بی اندازه ای شده اند، اینگونه هدایا از هر بابتی مناسب تر می باشد.

با هدایای عروسی چه کار کنیم بهتر است

بسیاری  از عروس خانم ها بعد از گرفتن هدایای خود از طرف خانواده داماد این هدایا را بلوکه کرده و به نام خود و خانواده خود ضبط می نمایند. این عروس خانم ها فراموش می کنند که این هدایا به ویژه ای این که همسر این آقا شده اند به آن ها هدیه شده است. بعد از گرفتن هر نوع هدیه آن را با سلیقه خود عوض کرده و یا اگر پول نقد باشد برای خود و یا خانواده خود خرج می کنند و اگر حرفی و صحبتی گفته شود می گویند مگه مال خودم نبود. در این گونه موارد بسیاری از اختلافات و مشاجرات پیش می آید که ممکن است کار را به جاهای باریک هم بکشاند.

هدایای عروسی

 

همدلی و همزبانی راه کار مشکل

در این گونه موارد بعد از دریافت هدایای عروسی برای این که مشکلی ایجاد نشود و خاطر افراد  فامیل مکدر نشود بهتر آن است که عروس و داماد با گفتگو و همدلی در مورد به کاربردن این هدایا در کجا صحبت کنند و با یکدیگر در این باره به توافق برسند. فقط در این صورت است که نه خانواده داماد و نه خانواده عروس از همدیگر رنجیده خاطر و مکدر نمی شوند. البته این نکته را هم می توان به یاد داشت که بهترین راه برای به کار گیری هدایای عروسی این است که این هدایا را نگه داری کرد و در موقع لزوم و با اطلاع هم از این هدایا استفاده کرد. مثلا می توان در صورت دریافت پول نقد به عنوان هدیه عروسی آن را به عنوان سرمایه در حسابی مشترک پس انداز کرد. به هر حال بهتر است که هر دو نفر در مورد مصارف هدایای خود تصمیم گیری نمایند.  

هدایای ویژه عروس و داماد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

تفاوت برگزاری مراسم عروسی در تالار و هتل چیست

برگزاری مراسم عروسی در هتل و تالار چه تفاوت هایی باهم دارد

امروزه یکی از بزرگ ترین مشکلات جوانان در هنگام ازدواج انتخاب مکان مناسب برای این کار است. با روز افزون شدن چشم و هم چشمی ها در این زمینه هر زوج جوانی در فکر برگزاری مراسم عروسی در تالار و یا هتل هستند. در این مقاله ما سعی می کنیم که تفاوت برگزاری مراسم عروسی در تالار و هتل را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

برگزاری مراسم عروسی در تالار

 تالار ها با توجه به قیمت مناسب و داشتن امکانات مناسب برای برگزاری مراسم عروسی بیشتر جوانان توصیه می شود. تالارها دارای امکانات رفاهی برای مهمانان در این مراسم هستند. شما می توانید به تناسب بودجه ای که در اختیار دارید می توانید یکی از این تالارها را برای برگزاری مراسم عروسی اجاره کنید و مراسم خود را در آن برگزار کنید. تالارها دارای سالن رقص و اتاق عقد برای عقد کنان هستند. این تالارها همچنین دارای طراحی و دیزاین مراسم زیبا و چشم گیری می باشد. اگر شما عاشق سبک مدرن باشید و از فضای تالار خوشتان بیاید می توانید تالار را برای عروسی خود انتخاب نمایید. بعضی از تالارهای عروسی بخش های مکمل دیگری نیز دارند که شما نسبت به هزینه ای که می کنید می توانید از تالارها با امکانات مختلف استفاده نمایید.

برگزاری عروسی در تالار

 

برگزاری مراسم عروسی در هتل

امروزه برگزار کردن مراسم عروسی در هتل ها  بسیار رایج شده است. هتل ها دارای امکانات بهتری نسبت به تالارها هستند. به عنوان نمونه، مهمانان هر عروسی در صورت دور بودن به محل عروسی می توانند در یکی از اتاق های هتل اقامت کنند و نسبت به ایاب و ذهاب این مهمانان دیگر مشکلی وجود ندارد. هتل ها دارای سالن های بسیار بزرگ و زیبا برای برگزاری عروسی هستند. کارکنان هتل حرفه ای و بسیار مجرب هستند و در دادن خدمات به مهمانان عروسی آموزش دیده اند.  همین طور در هتل ها می توان محل هایی را برای زوج های جوان در نظر داشت که بتوانند در آن عکس بگیرند. همچنین هتل ها به فضای داخل شهر نزدیک هستند و دارای پارکینگ مهمانان و عروس وداماد هستند. بیشتر این هتل ها دارای اینترنت رایگان نیز می باشند. تزئینات در هتل بسیار زیبا و با شکوه جلوه می نماید. پذیرایی مراسم عروسی در هتل به عهده کارکنان هتل می باشد، بنابراین می توانید مطمئن باشید پذیرایی مراسم شما به بهترین شکل ممکن در هتل ها انجام می شود.

عروسی در هتل

 

مراسم عروسی در باغ تالار

باغ تالار ها دارای ویژگی بسیار خاصی هستند. اگر شما عاشق طبیعت هستید و از فضای سبز لذت می برید می توانید برای برگزاری مراسم خود باغ عروسی را انتخاب نمایید. اما در هنگام انتخاب باغ تالار باید بعضی از نکات را حتما مد نظر قرار داد. این باغ تالارها باید پارکینگ داشته باشند. همچنین محل آن باید سر راست باشد تا مهمانان دچار سردرگمی نشوند. سیستم صوتی و تهویه مطبوع مناسب داشته باشند. کارکنان این محل باید هنگام برگزاری مراسم عروسی با ادب و احترام با مهمانان برخورد کنند. این باغ تالار باید فضای سربسته نیز برای تغییر ناگهانی هوا داشته باشد. از محل های پرترافیک شهری دور باشد.

برگزاری عروسی در باغ تالار

 

انتخاب مکان مناسب برای برگزاری عروسی

با توجه به سخنانی که گفته شد و تفاوت هایی که مطرح شد اکنون می توانید برای عروسی خود یک مکان مناسب را انتخاب نمایید. همیشه هنگام انتخاب محل باید به مقدار بودجه و هزینه ای که دارید دقت کنید. بودجه شما مهم ترین علت برای انتخاب محل مناسب است. هتل ها نسبت به تالارها و باغ تالارها  معمولا گران تر است و باید برای اجاره این محل هزینه بیشتری کنید. اما داشتن امکانات بیشتر و بهتر، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. اگر شما نمی دانید برای برگزاری مراسم عروسی خود چه مکانی را انتخاب نمایید بهتر است که تمام کارها را به شرکت های خدمات تشریفات عروسی بسپارید. این شرکت ها شما را در انتخاب و برگزاری مراسم کمک و همراهی می کند. فقط هنگام انتخاب این گونه شرکت ها دقت کنید که یک شرکت معتبر با کارکنان مجرب را انتخاب نمایید تا شب عروسی شما یک شب خاطره انگیز برای شما و همه مهمانان شما شود. این شرکت ها کلیه خدمات مراسم را از گل آرایی، شمع آرایی، میز پذیرایی مهمانان، تزیین جایگاه عروس و داماد، نور پردازی و .... بر عهده دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

عروس و داماد برای داشتن آرامش پیش از عروسی چه کارهایی باید انجام دهند

حفظ آرامش بیشتر پیش از مراسم عروسی برای عروس و داماد

جشن عروسی یکی از خاطره انگیزترین و مهمترین روزهای زندگی هر دختر و پسری است و بالطبع نیز عروس و داماد پیش از عروسی استرس دارند و هر چه به تاریخ برگزاری مراسم عروسی نزدیک تر می شوند، استرس نیز بیشتر می شود. بنابراین داشتن آرامش پیش از عروسی یکی از مسائل بسیار مهم برای زوجین است که با راه هایی می توانند بر استرس خود غلبه کرده و در روز عروسی حسابی خوش بگذرانند.

آرامش پیش از عروسی چگونه بدست می آید؟

استرس های پیش از عروسی همه ناشی از این مسئله هستند که عروس و داماد ترس این را دارند که همه کارها مطابق با خواسته آن ها پیش نرود و همین امر باعث استرس در آنها می شود. برای داشتن آرامش پیش از عروس، بهتر است از دیگران نیز کمک بگیرید و از آنها بخواهید تا هر یک گوشه ای از کارهای عروسی را انجام دهند. با این کار مسئولیت شما خیلی کمتر شده و شما فقط باید برنامه ریزی و مدیریت کارها را بر عهده بگیرید. همچنین عروس و داماد باید این مسئله را به خود تلقین کنند که روز عروسی مال آنهاست و باید به بهترین نحو انجام شود و به آنها و مهمانها در طول برگزاری مراسم خوش بگذرد. تصور بله گفتن سر سفره عقد برای عروس خانم ها بسیار استرس آور می باشد، حال فکر اینکه مراسم چطور پیش برود، این استرس ها را چندین برابر می کند. بنابراین برای غلبه بر استرس پیش از عروسی، عروس و داماد باید به خود بقبولانند که همه چیز مرتب پیش خواهد رفت و استرس را از خود دور کنند.

آرامش پیش ار عروسی

 

برنامه ریزی برای داشتن آرامش پیش از عروسی

از مهمترین مسائلی که زوجین پیش از عروسی با ان مواجه هستند، انجام دادن کارهای مربوط به تدارکات عروسی است. گاهی اوقات نداشتن برنامه ریزی برای انجام کارها زوجین را دچار مشکلاتی می کند. برای غلبه بر این موضوع بهتر است پیش از عروسی همه کارهای خود را انجام دهید. همچنین مسئله مهمتر این است که عروس و دامادها باید توجه کنند که کارها را برای دقیقه 90 نگذارند و همه کارها را سر فرصت انجام دهند. زیرا در غیر اینصورت علاوه بر استرسی که به زوجین وارد می شود، ممکن است چیزی که در ذهنشان بوده انجام نشود و همین امر باعث یک عمر ناراحتی و پشیمانی شود. اگر شما وضع مالی مناسبی دارید، می توانید از تیم های تشریفاتی برای انجام کلیه کارهای عروسی استفاده کنید و خودتان با خیال راحت نظاره گر باشید و از عروسی تان لذت ببرید.

آرامش قبل از عروسی

 

در نظر گرفتن وقت برای داشتن آرامش قبل از عروسی

از دیگر مشکلاتی که باعث ایجاد استرس در روز عروسی می شود، کمبود وقت برای انجام برخی از کارها است. مثلا ماشین عروس به موقع حاضر نمی شود، عروس خانم دیرتر از آرایشگاه خارج می شود، فاصله بین آتلیه و آرایشگاه طولانی است، زمان کافی برایفیلمبرداری و عکس برداری وجود ندارد و هزاران مشکل دیگر که به علت کمبود وقت و انجام نشدن کارها به موقع و سر وقت خود، به وجود می آید و همین فکر ها باعث از بین رفتن آرامش پیش از عروسی در زوجین می شود. بنابراین پیش از برگزاری مراسم عروسی برای غلبه بر استرس پیش از مراسم عروسی، بهتر است حتما این زمان ها را با افراد مذکور چک کنید تا پیش از عروسی و روز عروسی استرس نداشته باشید. همه این کارها باعث می شوند تا زوجین آرامش پیش از عروسی داشته باشند و با خیالی راحت بقیه کارهای خود را انجام دهند.

حفظ آرامش پیش از عروسی

انتخاب بهترین آرایشگاه برای داشتن آرامش قبل از عروسی

انتخاب آرایشگاه یکی از مهمترین کارهایی است که هم عروس و هم داماد باید پیش از برگزاری مراسم عروسی آن را انجام دهند و این کار به خصوص برای عروس خانم اهمیت بیشتری دارد. عروس خانم ها همیشه قبل از عروسی، استرس این را خواهند داشت که قرار است روز عروسی چه شکلی شوند و آیا آرایشگاهی که برای اینکار انتخاب کرده اند، آرایشگاه عروس خوبی است یا نه. بنابراین عروس خانم ها برای داشتن آرامش پیش از عروسی، این نکته را باید در نظر بگیرند که حتما آرایشگاهی را انتخاب کنند که روی آن شناخت قبلی دارند و نمونه کارهایش را دیده اند، تا در روز مراسم و پیش از آن استرسی بابت اینکار نداشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل

رفتار مناسب والدین عروس و داماد در مراسم عروسی

رفتار مناسب خانواده عروس و داماد در مراسم عروسی چیست

روز عروسی هر کس از مهم ترین روز های زندگی او است که دیگر تکرار نمی شود. در این روز باید تمام امور به خوبی برگزار شود و هیچ چیز مانع آن نشود. رفتار مناسب والدین عروس و داماد از جمله مواردی است که ممکن است یک عروسی را به خیر و خوشی و شاید هم به شر و بدی تمام کند. در این مقاله ما سعی می کنیم آداب و رفتار مناسب والدین عروس و داماد را بررسی نماییم.با ما همراه باشید.

روز عروسی یک خاطره فراموش نشدنی

برای هر کسی البته روز عروسیش یک روز پر از استرس و دلهره است.  عروس خانم های جوان و دامادها همه در یک دلهره غریب اما شیرین به سر می برند تا این روز برگزاری مراسم عروسی به خوبی و خوشی به پایان رسد. البته این اضطراب فقط برای عروس و داماد نیست. خانواده این دو نیز تمام مدت این استرس را تجربه خواهند کرد که خدای نکرده در این روز اتفاقی مانع این پیوند مبارک نشود. رفتار مناسب والدین عروس و داماد در این روز بسیار مورد توجه طرفین است. هر کدام از طرفین مراسم کوچکترین مسائل را بی احترامی به خود تلقی کرده و ممکن است یک برخورد کوچک به جنجالی بزرگ بینجامد. بیایید سعی کنیم با رفتار مناسب والدین عروس و داماد و تمام اطرافیان خوشی این روز را از نوعروسان و تازه داماد ها نگیریم.

خانواده عروس و داماد

خانواده عروس و داماد

رفتار مناسب والدین عروس و داماد در مراسم عروسی

والدین هر فرد از جمله مهم ترین و تاثیر گذار ترین افراد در زندگی هر کس است. پس این حق والدین است که نگران آینده فرزند خود باشند. از روزهای به خصوصی که این نگرانی ها به اوج خود می رسد روز عروسی فرزند است. در این روز والدین داماد و عروس هر کدام به نوبه خود دل نگرانی ها و دل مشغولی هایی دارند که البته حقم دارند. و در این روز پر استرس و نگرانی هر سخن و کلامی و لو کوچک و ناچیز ممکن است خشم هر طرف را برانگیزد و ماجرا را به بلوا و هیاهو ختم کند. رفتار مناسب والدین عروس و داماد در این روز زیر ذره بین طرف مقابل است. پس بهتر است که هر کدام با ادب و احترام و بدور از هر گونه طعنه و نیش صحبت کنند و نگذارند روز عروسی فرزندشان خراب شود.

سپردن بعضی از امور به عهده والدین هر طرف یک راه کار

در روز عروسی کار بسیار است و افراد مسئولیت پذیر اندک. پس بهتر است برای این که کمی از استرس این روز کم کنیم و هم در انجام کارها یک همکار بیابیم بهتر است بعضی از مسئولیت ها را بر عهده والدین عروس و داماد بگذاریم تا نگرانی این روز را برای آنها کم کند. مثلا می توانیم از والدین عروس بخواهیم که هدایای مهمانان را دریافت کنند و یا این که به مهمان خوش آمد بگویند. این کار حس خوبی در والدین ایجاد می کند و هم استرس آن ها را کم می کند. این کار ها اگر چه کوچک به نظر می رسند اما از وظایف عروس و داماد در این روز کمتر می کند. و از خستگی بعد از مراسم آنها می کاهد.

والدین عروس و داماد

والدین عروس و داماد

لحن درست گفتار یک رفتار مناسب والدین عروس و داماد

در یک عروسی لحن گفتار والدین بسیار مهم است. والدین در روز عروسی به علت مشغله بسیار و دل نگرانی بسیار زود رنج و آسیب پذیر می شوند. در این روز یک کلمه حرف نابجا می تواند یک آشوب به پا کند. بهتر است والدین عروس و داماد در این روز سعی کنند که کمتر از یکدیگر کینه به دل بگیرند و سخنان یکدیگر را حمل بر بی ادبی و بی احترامی به هم تلقی نکنند. رفتار مناسب والدین عروس و داماد در این روز باعث می شود. یک عمر این زوج در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند و با یاد آوری خاطرات این روز لبخند شادی بر لب آنها بنشیند. نه این که هر بار با به یاد آوردن خاطره این روز از هم به خاطر سخنان کنایه ای والدین ناراحت شوند و خاطره این روز هم آن ها را دلگیر کند. در این صورت حتما روز عروسی هر فردی خاطره انگیز ترین روز زندگی او خواهد بود.  

خانواده عروس و داماد

خانواده عروس و داماد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تشریفات ملل