هر  تشریفات عروسی یا خدمات مجالس عروسی که انتخاب می کنید و همه کارهای عروسی را به آنها می سپارید تعداد زیادی باغ، باغ تالار، سالن، تالار، ویلا و ... را به شما معرفی می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. موسسه خدمات مجالس وظایفی از قبیل گل آرایی، شمع آرایی، سفره عقد، معرفی گروه های موزیک، تهیه و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی شامل انواع خوراک ها و خورشت ها، انواع کباب ها، انواع نوشیدنی، انواع میان وعده ها، سرو و طبخ انواع فینگرفود ها ،سرو انواع سالاد و دسر، طراحی جایگاه عروس و داماد، محوطه سازی، تهیه ظروف و انواع صندلی ،تهیه انواع کیک و شیرینی، نورپردازی، سفره خانه سنتی ، میزآرایی ،آتش بازی وکافی شاپ و ... را برعهده دارد که با توجه به سلیقه عروس داماد ارائه می شود.

تشریفات ملل

یک باغ عروسی مناسب باید دسترسی خوب برای مهمان ها و پارکینگ به تعداد کافی باشد. باغ عروسی را با توجه به تعداد مهمان ها انتخاب کنید ظرفیت سالن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باغ و سالن های لوکس تشریفات مجالس ملل، با فضایی مثال زدنی شامل برکه ، آبنما و نورپردازی های حرفه ای منحصر به فرد می باشد.

تشریفات مجالس و خدمات مجالس ملل با در اختیار داشتن فهرست کافی از سالن های اجتماعات در سطح شهر باغ های باشکوه در داخل یا حومه ی شهر، متناسب با ظرفیت و سلیقه ی شما در جهت وسعت دامنه ی انتخابتان به برگزاری هرچه بهتر مراسم شما می اندیشد.