تشریفات مجالس و خدمات مجالس ملل با در اختیار داشتن فهرست زیادی از باغ، ویلا و عمارت سالن های اجتماعات در سطح شهر باغ های باشکوه در داخل یا حومه ی شهر، باغ عروسی در گرمدره، باغ عروسی در تهران، باغ تالار های غرب تهران، باغ تالار های شرق تهران متناسب با ظرفیت و سلیقه ی شما بهترین مشاوره را برای انتخاب باغ عروسی به شما می دهد.

انتخاب تشریفات عروسی یکی از مهمترین و اساسی ترین کارها برای برگزاری مراسم عروسی می باشد که انتخاب درست آن می تواند بهترین شب زندگی را برای هر فردی رقم بزند.برای انتخاب خدمات مجالس عروسی باید به یکسری نکات توجه ویژه شود. در اولین قدم باید مشاوره لازم را با توجه به بودجه خودتان برای برگزاری مراسم عروسی از تشریفات مجالس مورد نظر خود برای انتخاب باغ عروسی، قیمت مناسب باغ عروسی، دیزاین و... بگیرید. 

http://www.melalceremony.com

 برگزاری جشن در سالن

زمانی که مراسم عروسی در سالن برگزار می شود نورپردازی نقش مهمی را ایفا می کند، تزئینات میز ها، گل آرایی، شمع آرایی همه شکل خاصی به سالن می دهند که همه اینها تا زمانی که نورپردازی مناسبی نداشته باشند توجه مهمانان را جلب نخواهند کرد. جایگاه عروس و داماد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که تشریفات ملل با بهره گیری از به روز ترین علوم و تجهیزات طراحی و دیزاین زیباترین تزئینات را برای جایگاه عروس و داماد در نظر می گیرد.

پذیرایی از مهمانان در سالن بر روی میزها انجام می شود که معمولا به سالن دیگری نیاز نیست. پذیرایی می تواند به صورت سلف سرویس باشد و یا اینکه توسط کارکنان خدمات مجالس بر روی میز پذیرایی چیده شود.

برگزاری جشن در باغ

تزئینات باغ عروسی به دلیل وجود فضای باز بسیار زیبا ولی پر زحمت نسبت به سالن عروسی است. تزئین باغ عروسی گل آرایی، شمع آرایی، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین ورودی باغ، تزئین میزهای پذیرایی همه به عهده خدمات مجالس است.

تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل یکی از مجهز ترین و معتبر ترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی، تشریفات  مجالس عروسی، همایش ها و افتتاحیه ها به شمار می رود.